טרנדים בעיצוב הבית – התאמה אישית מהנגרות ועד מוצרי החשמל

נגרות מטבח בהתאמה אישית

טרנדים בעיצוב הבית – התאמה אישית מהנגרות ועד מוצרי החשמל

הבית העכשווי לא מפסיק להתחדש, להפתיע ולרגש מיום ליום. כניסתה של טכנולוגיה מתקדמת, התאמה אישית למקסימום נוחות ועיצוב מגוון העונה על הסגנון המועדף בדרכים יצירתיות ובסטנדרט הגבוה ביותר.

בבואכם לרענן את המרחב בין אם בתהליך שיפוץ אינטנסיבי או בהחלפה ממוקדת של אזורים מסוימים כמו המטבח או חדר הרחצה, חשוב לקחת בחשבון את המגמות המובילות בתחום וכיצד הן יוכלו לתרום להשגת הנראות של המרחב יחד עם העלאת האיכות של המוצרים השונים המשמשים אתכם בסביבת מגורים מפנקת וייחודית ולטווח הארוך.

לפניכם סקירה קצרה של הטרנדים המובילים מנגרות בהתאמה אישית ועד טכנולוגיית בית חכם.

נגרות בהתאמה אישית

הרחק מפס הייצור צמחה אלטרנטיבה של יצירת פריטי נגרות בהתאמה אישית, מהתכנון דרך העיצוב ועד ההתקנה. נגרות בהתאמה אישית מאפשרת לאנשים ליהנות מעיצובים ייחודיים להם בין אם מדובר בחללים מאתגרים עם תנאי שטח ואילוצים כמו עמוד תומך או מרחב צר וצפוף במיוחד ועד השגת חזות שאין לאף אחד אחר המתבססת על הסגנון האישי המועדף של הדיירים. ניתן “לברוא” את הפריט על פי חזון וקונספט, לבחור את שילובי הגוונים, החומרים, הפרטים הקטנים וכן את הפנים והחוץ וליהנות ממטבח או ארונות אמבטיה או ארונות בכלל כפריטי נגרות המותאמים בדיוק לבית ובדיוק לצרכים האישיים והכל בתהליך אישי ומקצועי עם נגרייה משלב הסקיצה ועד ההתקנה.

 

חדר ארונות בהתאמה אישית

חימום תת רצפתי

תשכחו לרגע מרדיאטורים ומהמזגן שמייבשים את העור ולא בהכרח מייצרים חימום אחיד וללא ספק גובים צריכת חשמל גבוהה וקבלו במחיאות כפיים סוערות את החימום התת רצפתי. יש שני סוגים של מערכות חימום תת רצפתי: הראשונה מבוססת על חימום בחשמל והשנייה על חימום של מים ונחשבת לאלטרנטיבה אקולוגית מועדפת וחסכונית לאורך זמן. היופי בחימום זה הוא שהוא אינו גלוי לעין המתבוננת, כיוון שהוא מטעמי מתחת לבלטות בין אם מדובר באריחי קרמיקה, גרניט פורצלן או פרקטים, הוא מאפשר חימום אחיד שאינו מייבש ונעים במיוחד לחימום כפות רגליים יחפות. ידוע גם שכאשר כפות הרגליים חמות כל הגוף חם ומכאן האפקטיביות שלו וכמו כן, ניתן להחליט מראש אילו אזורים לחמם לפי העדפת משתמשים כולל הטמפרטורה המיועדת. על פי נתונים, החיסכון האנרגטי של חימום זה בא לידי ביטוי גם בהוצאות העתידיות ולאורך זמן הוא נחשב לחימום שחוסך כסף רב ולא רק אנרגיה.

בית חכם מכל הכיוונים

היום אפשר להטמיע בית חכם אלחוטי ששונה מבית חכם במערכות קוויות, כיוון שהוא אינו דורש הפיכה של התשתית אלא הוספה של פאנלים ושליטה בכל מוצרי החשמל בבית מהתריסים החשמליים ועד המזגן. הבית החכם מאפשר בהתאמה אישית של המערכות השונות לפי העדפה ומרחוק. כלומר, ניתן לקבוע תרחישים שונים או להפעיל את המערכות דרך הטלפון החכם אפילו מחוץ לבית ולחזור לבית המותאם באופן אישי מקסימלי.

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button