סגנון המטבח המבוקש – מצימר בפרובנס ועד האנגר בניו יורק

זוכרים את החופשה הקסומה שלכם בפרובנס? איך נכנסתם למטבח החלומי ההוא ודמיינתם את עצמכם רוקחים שם ארוחה צרפתית לתפארת? אז עכשיו תוכלו לממש את הפנטזיה ולעשות בדיוק אותו דבר במטבח שלכם בישראל. בכל עת שתפסעו פנימה תרגישו שאתם בחופשה, בגלויה או באגדה.
לכל אחד מאתנו יש חלום על מטבח בסגנון אחר בין אם זה מטבח בסגנון פרובנס או מטבח כפרי לייט מעודן ואול בכלל מטבח מודרני מהוקצע או תעשייתי שמביא את השיק של לופט בניו יורק עד אליכם. איך בוחרים סגנון מבין הסגנונות הקיימים בזירת המטבחים ומה מאפיין כל אחד מהם?

להרגיש בפרובנס כל פעם מחדש
מטבח פרובנס הוא מטבח בו העץ הוא הכוכב הראשי. אלה הם מטבחים דומיננטיים בעלי צבעים בהירים כמו בז’ או העץ בגוון כהה או  בטקסטורה האורגינלית שלו.
במטבחים אלה הפרטים הקטנים שולטים בין אם מדובר בגילופי עץ אומנותיים שהופכים את המטבח למפוסל ויצירתי יותר, ארונות עם פנאלים מוגבהים, עץ גושני מאסיבי ועוד. במטבח זה נוהגים להשתמש בריבוי של פריטי אחסון פתוחים על מנת להציג לראווה את הכלים המעוצבים. מתאים למי שרוצים מטבח מלכותי באווירה חמה.

המודרניזם אצלכם בבית
הבית המודרני הוא בית שמצטיין בקווים ברורים ובאחידות קונספטואלית וכזה גם מטבח מודרני. מטבח המאופיין במראה מינימליסטי של קווים ישרים, מטבח מקבילי בו הסימטריה שולטת. החזיתות בעלות מראה אחיד, סגור או פתוח, בגובה זהה. המטבח המודרני נועז יותר בעיצוב שלו – בצבעוניות דומיננטית ולא שגרתית כמו צהוב, אדום, גימור מבריק, צביעת אפוקסי ומשטחי עבודה פרקטיים מאוד. לרוב יוחבאו פריטי האחסון בתוך פתרונות אחסון סמויים כך שהמראה יישמר מאורגן ומסודר למופת לכל אורך היום.

מאסטר שף הגרסה הביתית
לא צריך לחלום על מטבחים מתוכניות טלוויזיה או מסעדות, כאש היום המטבח התעשייתי מאפשר לכם ליהנות מפיתוחי הטכנולוגיה המתקדמת. המטבח התעשייתי ההייטקי מביא את הפיצ’רים של הנדסת אנוש במתכונת האטרקטיבית ביותר. דלתות טאץ’ וגורס אשפה חבוי, כיורי מתכת ומראה מוקפד של שיש מבריק מנירוסטה. המטבח הזה נחשב למטבח מאוד אורבני שישתלב טוב עם מערכות מיזוג גלויות וגופי תאורה בסגנון הייטקי, בטון חשוף, פלדלת אל חלד ומראה אולטרה מודרני.

בחרו את הסגנון המועדף עליכם במטבח הביתי ויחד עם נגר מטבחים פרטי תוכלו ליצור חוויית בישול ואירוח מתקדמת.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button