להיות בעיר ולהרגיש בכפר סוד הקסם של מטבח כפרי

אין כמו ליהנות משני העולמות: מהסביבה האורבנית שוקקת חיים, הקצב המהיר והדינאמיות של העיר הגדולה ומצד שני, מהמרחב הפרטי שמשרה רוגע ושלווה מכל הכיוונים.
כל דייר שחולם על הכפר, אבל רוצה ליהנות מההווי העיר, מוזמן לעצב בית על טהרת העץ החמים המשרה נינוחות ומביא את הטבע פנימה.
גולת הכותרת של בית בסגנון זה הוא ללא ספק מטבח כפרי המאופיין בעיבוד חומר הגלם הטהור העץ להשגת מראה ששואב השראה ממחוזות פרובנס או טוסקנה או בעל חזות מודרנית אבל עם אוריינטציה כפרית. מה מאפיין את המטבח הכפרי ואיך תוכלו לשלב בו את הטכנולוגיה המתקדמת תוך שמירה על שיק אלגנטי? חיבור בין עבר להווה, בין כפר לעיר במטבח אחד.

העץ הנדיב
העץ הוא הכוכב הראשי של המטבח הכפרי וחוזר באדפטציות שונות מעצים שונים עמידים לאורך זמן. לעץ יש איכויות ייחודיות בין אם זה המראה האלגנטי והקורן שלו דרך העמידות והשתבחותו עם השנים ועד היותו חומר טבעי, נושם, אוורירי, ידידותי לסביבה. ניתן ליצור מהעץ ארונות, מגירות, קונסטרוקציות ומדפים, אי עם בוצ’ר מאסיבי בשלל גימורים וכן בפלטת צבעים מסוגננת בין אם תעדיפו לבן קלאסי שמשרה רוגע או עץ צבעוני שמכניס שמחת חיים למטבח ולבית בכלל. העץ מוגש בטקסטורות מגוונות בין אם זה מראה אחיד וחלק חף מאלמנטים או עץ עם חריצים ותבליטים מעניינים. אפשר להפוך את המטבח למטבח שמרגיש ממש כמו בצימר או בקתה מעץ עם קורות עץ מלמעלה ורצפת עץ שמייצרים ביחד מסגרת למטבח. כיום רבים בוחרים גם אריחי בריקים או אבנים שמחזקים את התחושה של כפר.

פתוח או סגור? זו השאלה!
הקונספט של מטבח פתוח שולט בבית ששומר על צביון כפרי ואידיאלי למי שאוהב לבשל ולשמור על קשר עין עם הסועדים והאורחים ואפילו לשמור על תקשורת רציפה עם היושבים בסלון. הפתיחות של המטבח היא לא ההחלטה היחידה שתתבקשו לקבל בעת עיצוב מטבח כפרי. החלטות נוספות נוגעות לשאלה האם זה יהיה מטבח עם מדפים וכוורות פתוחות שיחשפו את תכולת המטבח כמו הכלים או זה יהיה מטבח בעל מראה סגור עם ארונות ואפילו דלתות עץ שמסוות על כך שיש מזווה מוחבא מאחוריהן. אפשר כמובן לייצר מטבח שהוא פתוח וגלוי למחצה ומחבר בין מדפים פתוחים לארונות סגורים.

הצורניות קובעת
בעת תכנון המטבח ביחד עם הנגר חשוב להחליט מה יהיה מבנה המטבח גם ביחס לתנאי השטח והזרימה המועדפת. הא זה יהיה מטבח מקבילי של ארונות הניצבים מקבילים זה לזה או מטבח פתוח, מעוגל וכדומה. חשוב להשקיע בתכנון של מטבח פונקציונאלי שיאפשר גישה נוחה לארונות ובעת בישול במטבח כולל מיקום הכיור והזזת הסירים מצד לצד ועד שימוש בכיריים ויאפשר גם למספר נפשות פועלות במידה והמרחב גדול מספיק, לבשל או לנוע ביחד במטבח.


עיצוב מטבח כפרי עכשווי עם פיצ’רים משוכללים כמו דלתות שנפתחות במגע ועיבוד ייחודי של העץ יאפשר לכם ליהנות מחוויית הכפר בבית, כל יום מחדש.

 

לקבלת רעיונות נוספים על רהיטים בהתאמה אישית קראו כאן

ובכלל.. מוזמנים ליצור קשר עם צוות נגרית רותם כדי להלביש את הבית המעוצב שלכם בעץ

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button