הנדסת אנוש במטבחים חשמליים הנפתחים בטאץ

מטבח חשמלי בנגרות אישית

יתרונות נוספים של מערכות מטבח חשמלי

המטבח של היום הוא לא המטבח של פעם. המטבח העכשווי לא מפסיק להפתיע ולרגש עם שכלולים וחידושים טכנולוגיים, שהופכים את חוויית הבישול והאירוח לנוחה יותר מתמיד. תכנון המטבח המודרני מתחיל במיפוי הצרכים הייחודיים של הדיירים ומכאן עיצוב ובניית המטבח על פי המפרט הטכני האישי של כל אחד. חדרים שישרתו את הדיירים לאורך זמן – הן מהבחינה הפרקטית והן מבחינה האסתטית וכמו כן, שישתלבו במרחב הכולל של סביבת המגורים.

יחד עם בחירת הסגנון המוביל (כפרי, מודרני) והתאמת המטבח לממדי ותנאי השטח מבחינת גודל משטח עבודה, גובה המזווה, פתרונות אחסון סמויים לשמירת מרחב נקי, מתבצע תהליך חשיבה אסטרטגי של הנדסת אנוש במטבחים חשמליים – ארונות ומגירות הנפתחים בטאץ’. המטבחים כוללים מנגנון אלקטרוני המזהה תנועה וכך פותח את הדלת של הארון או את המגירה ללא מאמץ ידני, רק על סמך כך שהוא מזהה מגע בחזית הרהיט. כלומר, לבעל המטבח שליטה מלאה בכל עת, אבל הוא לא צריך להפעיל כוח פיזי על מנת לפתוח ארון והיתרון הנוסף הוא – טריקה שקטה השומרת על רוגע ושקט ברחבי המטבח.

 

מטבח בסגנון מודרני של נגריית רותם

תכנון החלל יתרונות נוספים של מערכות מטבח חשמלי

יתרונות נוספים של מערכות מטבח חשמלי הנפתחות בטאץ’ מעבר לפשטות ההפעלה: גישה נוחה לתאי המטבח, במיוחד כאשר אוחזים בדברים אחרים בידיים. כמו כן, מניעת התנגשות בין דלתות המטבח כיוון שהמנגנון יודע לעצור את הדלת בעת הפתיחה ומונע ממנה להתנגש בדלת אחרת.

היופי הוא שארונות בפתיחת מגע מותאמים בדיוק לצרכי המשתמש ולהנדסת אנוש של מי שמבשל או מארח או שוהה במטבח כך שהם מאפשרים תנועה נוחה במרחב ומשתלבים בבית החכם העכשווי.

לפתיחה בטאץ’ במטבח יש גם יתרונות בכל הנוגע לבטיחות במיוחד בבית עם ילדים ואפשר למנוע כך פתיחה של ארונות המכילים תכולה שאינה בטוחה לילדים וכן למנוע סכנה של טריקת דלתות על אצבעות.

מבחינת אפשרויות עיצוב – אל תתנו לצד האלקטרוני להטעות אתכם. לא מדובר בהכרח במטבחים בעיצוב הייטקי אלא במטבחים בשלל עיצובים וסגנונות – אפשר לשלב זאת בעיצוב מטבח כפרי, מטבח מודרני או מטבח פרובנס – הכל בנגרות אישית לפי התאמה לצרכי הלקוח. אפשר לבחור את הגוון הנבחר, לשלב בין צבעים וקווי המתאר של המטבח ביחס לחומרי הגלם הנבחרים וכך ליצור מטבח שהוא אומנם מתקדם אך יש בו ניחוח אחר, כפרי, אותנטי או אורבני, כל אלמנט ועיצוב שתרצו.

בתהליך עיצוב מטבח השם דגש על הנדסת אנוש כמו מטבחים חשמליים הנפתחים בטאץ’, חשוב לפנות לנגריה שיודעת לשלב בין פיתוח המטבח בסטנדרט הגבוה ביותר של חומרי גלם משובחים לתנועת וצרכי המשתמש תוך הטמעת פתרונות אלקטרוניים.

איך מתחילים בתכנון מטבח חכם יותר המותאם להנדסת אנוש? חשבו היכן תרצו להטמיע מערכת פתיחה בטאץ’, בין אם בארונות העליונים של המטבח מעל התנור או הכיריים שתוכלו לפתוח בקלות תוך כדי בישול, מערכת תמיכה חשמלית בדלתות כך שבנגיעה קלה ללא צורך במשיכה אלה ייפתחו, בארון שמסתיר את נוכחותם של מוצרי חשמל כמו המקרר.

 

מערכת מטבח חשמלית בהתאמה אישית

 

התייעצו עם המומחים של נגריית רותם ועצבו מטבח מתקדם מהחלומות והכל בטאץ’ אחד!

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button