נגרות בעיצוב אישי בחדר הילדים

חדר ילדים בהתאמה אישית של נגריית רותם

ממלכת הילדים משתדרגת פלאים עם נגרות בעיצוב אישי. כאשר מתכננים חדר ילדים מעץ, חשוב להתייחס לטווח הארוך ולחשוב כיצד לאפיין את הצרכים של הילדים תוך שימת דגש על יצירת חדר שיגדל יחד עמו.

 סגנון שיהיה רלבנטי במשך השנים וינצח את מגמות הזמן ועם זאת, יתאים לאילוצי השטח והחלל, במסגרת התקציב הנתון.

 

לפניכם מספר טיפים לעיצוב חדר ילדים קסום:

הסגנון המוביל

בשלב הראשון, חשבו על הקו הסגנוני המבוקש. האם זה יהיה חדר נסיכותי עם אלמנטים אציליים ששואבים השראה מאירופה הקלאסית או חדר בסגנון אורבני, עכשווי צעיר וצבעוני. מה תהיה פלטת הגוונים הדומיננטית במרחב ואילו קווים – ישרים בצביון נקי או פיתולים בעיצוב זורם. לחדרים צרים ואפלוליים יחסית מומלץ להעדיף גוונים בהירים וסגנון נקי שיוצר רוגע וגם תחושה של חלל אוורירי וגדול יותר מכפי שהוא באמת.

 

ריהוט שתפור על הילד

חשוב לתכנן את גודל הריהוט והצורניות בהתאם לצרכים ומאפייני החלל. למשל, אם מדובר בחדר לשני ילדים כדאי להחליט מבעוד מועד האם זו תהיה מיטה נפתחת או מיטת קומתיים ואיך להציב את המיטות. האם יהיה צורך בארון אחד משותף או בשני ארונות, אחד לכל ילד. גם אם הילד עוד קטן, התייחסו לתקופה מאוחרת יותר של פינת לימוד וספרייה שתשרת אותו בתהליכי המשחק והלמידה תוך שימת דגש על ריכוז מקסימלי. כדאי להגיע לנגרייה לצורך נגרות בעיצוב אישי לחדרי ילדים מצוידים בסקיצה ושרטוט של החלל כולל גודל, פתחים, דלת, מעברים, שקעים וכל אלמנט שיכול להשפיע על אפיון ופיתוח הרהיטים. בדקו באיזו קומפוזיציה של הצבת הריהוט המתקבל תוכלו להשיג מרחב פרקטי ונעים יותר. למשל, הצבת המיטה בצמוד לקיר או שתי מיטות עם מרווח משחקים ביניהן.

 

פתרונות אחסון שעושים הבדל

בחדרי ילדים במיוחד עולה החשיבות של פריטי אחסון על מנת למקסם את שטח החלל. כוורת מודולארית לתלייה, מדפים, ספריות ופינות מדיה לאחסון צעצועים, משחקים ובגדים. ניתן לבחור שהצבע או הסגנון של הפתרונות לאחסון יתכתבו עם הרהיטים הדומיננטיים כמו המיטה ושולחן הכתיבה או להפך, לעצב בסגנון גיאומטרי אחר ששובר את הצורניות הבולטת בחלל בצבע מרענן שמעניק טוויסט על הרקע. קחו בחשבון גם אלמנטים של ניידות, למשל, של ארגז המשחקים ורב תכליתיות כמו ספסל דקורטיבי לישיבה שהוא גם ספסל אחסון. תמיד טוב לעצב מבעד לפריזמה ודרך הפרספקטיבה של הילד וגובהו וכיצד הוא רואה את העולם ומסתובב בחדר. כשיש שני ילדים החולקים חדר אחד והם בגילאים שונים, כדאי לעצב את המרחב בחלוקה שוויונית לכל אחד מהם וליצור עיצוב מעט שונה, שיתאים לאופי של הילד לפי דמויות ואלמנטים מועדפים עליו, בצבעוניות המבוקשת.

עיצוב בהתאמה אישית לחדר הילדים מאפשר מחד, להגשים חלומות ומאידך, לתכנן ריהוט אסתטי ופרקטי שיתאים לחדר ולילד שלכם.

מתכננים עיצוב חדר ילדים מעץ? התייעצו עוד היום עם המומחים בנגריית רותם ונתאים עבור ילדיכם את העיצוב הכי מושלם

 

נגרות בהתאמה אישית בחדר הילדים

 

התייעצו עם המומחים של נגריית רותם ועצבו מטבח מתקדם מהחלומות והכל בטאץ’ אחד!

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button