נגרות בהתאמה אישית – יתרונות

נגרות מטבח מודרני בהתאמה אישית

בעידן המודרני נראה לפעמים שהעיצוב משכפל את עצמו וחוזר בכל בית בווריאציה אחרת. הבתים נעשים דומים זה לזה ומי שמחפש טביעת חותם ייחודית לא בהכרח מוצא מענה בפס הייצור של חברות מסחריות. הבשורות הטובות הן שאפשר לבחור לנגריות המתמחות בנגרות בהתאמה אישית ויודעות להפוך את החזון למציאות וכך מאפשרות לכם פריטי עיצוב שאין לאף אחד אחר – ייחודיים ומרעננים.

ראוי לציין, כי בנוסף למתן פתרונות עיצוב פנים עבור לקוחותינו הפרטיים, אנו משתפים גם רבות פעולה עם אדריכלים ומעצבי פנים ומעניקים להם שירות מסור, אישי ומקצועי.

אם גם אתם אדריכלים ומעצבי פנים, המעוניינים ליהנות משירותי עיצוב פנים איכותיים בטאץ’ אישי, השאירו את פרטיכם כאן ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם.

האיכות קובעת

התאמה אישית פירושה איכות כאשר יש לכם את השליטה המלאה בטיב החומרים והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. תוכלו לתכנן ביחד עם הנגריה את המטבח המושלם, מדרגות, ארון קיר ופריטי עיצוב דומיננטיים אחרים בבית כך שהם יהיו עשויים מחומרי גלם בעלי תוחלת חיים גבוה. מטבח מורכב בעבודת יד כך שניתן לשים דגש על אופן ההרכבה, החיזוק וההתאמה הכוללת לחלל.

התאמה מנצחת

לא תמיד אנו מוצאים את מבוקשינו בדגמים הקיימים בשוק במיוחד או נאלצים לחשוב על פתרונות יצירתיים שלא בהכרח עובדים בפועל. האתגר נעשה מורכב אף יותר כאשר מדובר בתנאי שטח מורכבים או חלל לא סטנדרטי מבחינת תכנון וגודל וכשיש לנו צורך בפונקציונאליות גבוהה במיוחד. ניתן לראות את הערך הגבוה שיש להתאמה אישית במיוחד בתכנון מטבחים, כשרוצים ליצור פתרונות אחסון ייחודיים שישתלבו במרחב ושתישמר הגישה הפשוטה למדפים או למזווה, פתרונות אחסון סמויים מהעין המתבוננת ואפילו שילוב לפי התכנון האדריכלי בין המטבח לגופי תאורה מוסווים, גובה השיש ביחס לגובה הדיירים.
החשיבות של התאמה אישית באה לידי ביטוי גם ביצירת ארונות כשברוננו ליצור, למשל, ארון בגדים שישרת את כל בני הבית או יתאים לנישה מובנית בדירה.
הדרך ליצירה בהתאמה אישית היא מיפוי הצרכים, סגנון החיים, למשל האם מדובר בבית שמרבה לבשל ולארח וזקוק למטבח רחב ידיים ולאחר מכן נבחרים החומרים, העיצוב, מתבצע תכנון מדויק עד שלב הייצור וההתקנה.

סגנון שעושה הבדל גדול

יתרון בולט הוא ביצירה של יש מאין – עיצוב של רהיט, ארון, מטבח, מדרגות ונישות מעוצבות בסגנון שישתלב באופן הרמוני בקו הסגנוני של בית. בין אם מדובר בסביבת מגורים בניחוח כפרי או בשיק אורבני, בגוונים יוצאי דופן או כאשר מעוניינים לייחד את הבית במטבח שיודגש על רקע יתר הרהיטים וגוון הקירות או ליצור ארון שייראה כאובייקט מפוסל ומדרגות בסגנון מרחף ואוורירי.
אפשר לבחור מבין מבחר מסחרר של סגנונות, להגיע עם מודל לדוגמא או עם סקיצה ולהפוך את החלום למטבח אמתי או נישה מקורית מרמת החומר דרך הגוון ועד רמת הגימור.

היופי בנגרות בהתאמה אישית הוא שאתם שולטים בתקציב, בבחירה של כל הרכיבים שיהפכו בסופו של דבר למטבח חלומי, מדרגות מסוגננות או ארונות קיר ייחודיים. התוצאה היא שיהיו לכם בבית פריטי עיצוב שאין לאף אחר בהתאמה ישירה לצרכים האינדיווידואליים והאסתטיקה המבוקשת.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button