טרנדים בעיצוב מטבחים

מטבח מעוצב בהתאמה אישית

הקו הסגנוני הנבחר לבית משפיע על העיצוב של סביבת המגורים ועל האווירה במרחב. כיום הגישה היא פרי סטייל וכל דייר בוחר לעצמו את הטון החזותי, בין אם מדובר בבית המתחבר לטבע ושופע אלמנטים בהשראת החוץ ובין אם זה בית בסגנון אורבני מתוחכם המביא את הווי העיר הגדולה והתוססת ישירות לחלל.
המטבח מיישר קו עם המגמה וכיום המטבחים מגיעים בשלל גרסאות לבחירה. ניתן לגבש עיצוב מטבח שמתכתב עם העיצוב של המרחב או להפך – מטבח המאופיין בעיצוב המתבלט על הרקע הכולל של החלל.

לפניכם סקירה של נבחרת הטרנדים המובילים היום בקרב המטבחים העכשוויים. כל שצריך זה רק לבחור.

טוסקנה או פרובנס אצלכם בבית
בין אם אתם חיים ביישוב פסטורלי או במרכז העניינים של הכרך הגדול, אתם מוזמנים לתכנן ולעצב עם הנגרייה המלווה אתכם במשימה מטבח כפרי מסוגנן. מטבח זה שואב השראה מהמחוזות האירופאיים, הוא בעל נוכחות מרשימה בחלל, עשוי מעצים מאסיביים עם עיניים ופיתוחים, גילופים עשירים ומעניינים המוסיפים נופך רומנטי קסום למטבח. ניתן לבחור גם בעצים עתיקים ובגימורים בעבודת יד המשמרים את הניחוח הנוסטלגי של מטבחים בסגנון של פעם עם כל המותרות והפתרונות המודרניים. להטמיע זכוכית סבתא מחוספסת, ידיות מקושטות, חריטות בעץ ועוד אלמנטים אומנותיים יפהפיים.

מטבח מעוצב בהתאמה אישית

מודרניזם במטבח
אדפטציה היא שם המשחק. כמו שסביבת המגורים מתחדשת ומתעדכנת לפי הטרנדים העכשוויים כך גם המטבח עצמו. המטבח המודרני מצטיין בקווים נקיים ובמראה מינימליסטי המדייק בפרטים. כל אלמנט נבחרת בקפידה. מטבחים אלה, בניגוד לגרסאות הכפריות, מאופיינים בחזות בגימור אחיד בין אם מטאלי מבריק או מאט כאשר הדגש הוא על מראה מלוטש בגוונים מונוכרומטיים בין אם שחור דרמטי או אפור אורבני או לבן מהוקצע. ניתן לראות הטמעה של גופי תאורה בתוך הפלטות של המטבח וכן שימוש רב בנירוסטה, פתרונות אחסון סמויים מהעין המתבוננת כך שהמראה המתקבל אחיד להפליא.

האי משתדרג – הבר נכנס לפעולה
האי שהפך כבר מזמן לרכיב אהוב ובולט במטבחים זוכה לעדכונים עיצוביים שונים. האי כולל היום מגוון פתרונות אחסון כולל מקרר יין ונחשב גם לאי מבשל כך שרבים ממקמים באי את אזור הבישול – תנור וכן כיורים. כמו כן, ניתן לראות מגמה של אי המשולב בדלפק כך שהאי עצמו בגובה מתאים לבישול בעמידה והדלפק היוצא ממנו נמוך יותר ומתאים לסעודה. בנוסף, מבחינים היום במטבחים מעוצבים בדלפקים בסגנון בר עם כיסאות בר מעוצבים ונוחים לישיבה שמקלילים את המראה.
צבעוניות מתפרצת

לצד המטבח המודרני המאופיין בגוונים ברורים ובסקלה שנעה בין בהיר לכהה, ניתן למצוא גם מטבחים ססגוניים וצבעוניים אנרגטיים ומלהיבים במיוחד. צבעים נועזים כמו אדום, כתוב וצהוב ושילובים של כחול רויאל לצד נגיעות של ירוק ואפילו הדפסים שהופכים את המטבח ליצירת אמנות בבית.

התייעצו עם המומחים של נגריית רותם ועצבו מטבח מודרני מתקדם מהחלומות והכל בטאץ’ אחד!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button