להלביש את הבית מחדש בעץ

להלביש את הבית מחדש בעץ 

אי אפשר שלא להתאהב בעץ. חומר טבעי, נושם, חי, שמביא הביתה את החוץ ומשרה חמימות שמהלכת קסם. העץ מגיע בכל כך הרבה טקסטורות וגוונים ואפשר לייצר ממנו כל דבר שרק תרצו ממטבחים פרקטיים ומסוגננים דרך ספריות עץ גדולות ועד ארונות, הוא משמש כחומר גלם שעומד בפני עצמו והן כחיפוי כולל לקירות וכפרקט לרצפה. העץ הוא הבחירה הנכונה לכל בית.
איך תוכלו לשלב אותו בסביבת המגורים וליהנות מסביבתו ומהרוגע והיופי שלו כל יום מחדש?

מהמטבח באהבה
המטבח הוא אחד המקומות התוססים בבית ואפילו מי שלא נוהג לבשל בתדירות גבוהה מוצא את עצמו מבלה במטבח. בשנים האחרונות המטבחים עוברים מהפכה של ממש הודות לטכנולוגיה מתקדמת שנכנסת פנימה בין אם ארונות שנפתחים בטאץ’ או שילובים של פרטים שמייעלים את תהליך הבישול. מטבחי עץ כיום הם לא מה  שהיה פעם, כי העץ עובר תהליכים שונים אשר הופכים אותו לאיכותי יותר ועמיד למשך שנים וגם תהליכי צבע שמקנים לו מרקם וגוון ייחודי. בתהליך של נגרות בהתאמה אישית אפשר לתכנן ולעצב מטבחי עץ ייחודיים שאין לאחרים. מתכנון קפדני של סוג המגירות והארונות והארגון הפנימי המודולארי שלהם לפי התכולה המבוקשת ועד קומפוזיציה של המטבח לפי תנאי החלל ושימוש בפרזול או חומרים שונים לשימוש חווייתי, ידידותי ומתקדם במיוחד.

העץ נכנס לחדר הרחצה

אם בעבר הגישה היתה שעץ לא מתאים לחללים רטובים, הרי שכיום מדובר במיתוס. עץ שזכה לשכבות הגנה וציפויים עמיד בפני מים ולחות וזו הסיבה שניתן לראות אותו במטבחים וגם בחדרי רחצה. בחדר האמבטיה הוא מככב בדמות שידות אמבט בשלל גלדים וסגנונות מהמראה האירופאי נוסח פרובנס ועד גרסאות מודרניות ועכשוויות יותר, בשלל צבעים של שמנת ותכלת או של עץ כהה ואף לבן קלאסי על זמני. עם תבליטים, פיתוחים ועיטורים או במראה חלק בגימור מבריק או מאט. במתכונת צרה וארוכה או גבוהה עם מגירות וארונות ומעל כיורים מונחים בקומפוזיציה אומנותית ופרקטית להפליא. משרה רוגע ושלווה, בדיוק כמו שרוצים להרגיש בחדרי רחצה.

מה מסתתר בארון?

הארון הוא פתרון האחסון הדומיננטי ביותר בחלל ואי אפשר להתעלם מקיומו. עץ הוא חומר הגלם העיקרי בארונות קיר ונכנס כך לחדר השינה ותורם ביופיו ובאצילותו. במסגרת נגרות בהתאמה אישית ניתן ליצור פריטי עץ וארונות קיר בגודל האידיאלי לממדי החדר ולצרכים הייחודיים של הדיירים, כולל סוג הפתיחה, חלוקה לפי מספר דלתות, חלוקה לדלתות לעומת מגירות וכמובן גימור, עיטורים או מראה חלק טוטאלי. לבחור את הידיות, מראות וכל אלמנט פרקטי ואסתטי אחר לשדרוג הארון בחדרי השינה.

הנישה המשלימה

חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית זה לבדוק איך אפשר לנצל את החלל בצורה אופטימאלית וליצור פתרונות אולטימטיביים. ממדפי עץ מרחפים לנישות גבס דרך שידות צד למיטה ועד כוורות מודולאריות לחדרי הילדים ומזנונים לסלון. מצאו את הדרך שלכם להכניס את העץ הביתה ותיהנו ממנו לאורך זמן.  

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button