איך בוחרים סגנון למטבח

איך בוחרים סגנון למטבח – נגרות בהתאמה אישית 

עולם המטבחים לא מפסיק להתחדש ולהפתיע במגוון דגמים מעניינים של מטבחים בשלל סגנונות ייחודיים. כל אחד חולם על מטבח אחר: יש מי שחשקה נפשם במטבח מודרני עכשווי המביא לידי ביטוי את קדמת הטכנולוגיה ושיק עתידני ואחרים מחפשים מטבח כפרי וינטג’ שיש בו ניחוח של פעם ואלמנטים השואבים השראה מטוסקנה או פרובנס. קיימים גם מטבחים לבנים, קלאסיים, על זמניים ומטבחים צבעונים ונועזים.

איך תגבשו החלטה בנוגע לסגנון המוביל של המטבח המועדף?

סגנון שעומד במבחן הזמן
חשוב מאוד לבחור סגנון שתאהבו גם כעבור שנה-שנתיים, כי מטבח הוא מסוג המקומות בבית שדורשים השקעה רבה ולא מחליפים כל עונה או שנה. חשבו על סגנון שלא קשור בהכרח לטרנד עכשווי ויוכל לשרת אתכם לאורך זמן. זכרו שתמיד אפשר לבחור ארונות וגוון ואלמנטים שהם על-זמניים ולהוסיף נגיעות עיצוביות עדכניות יותר בדמות מוצרי החשמל, כלי האוכל, גופי התאורה והאקססוריז המשלימים שכן ייצגו וישקפו את הטרנדים העדכניים בזירת העיצוב.

הקשר בין המטבח לבית

באופן טבעי, סגנון המטבח מושפע מהקו העיצובי השולט בסביבת המגורים. ניתן ללכת על הבחירה ההרמונית לפיה המטבח מתמזג ונטמע בעיצוב הכולל של הבית מבחינת גוונים ואלמנטים. למשל, מטבח כפרי בבית כפרי או להפך – לבחור מטבח שיבלוט בניגודיות שלו בקונטקסט הרחב של הבית. מטבח כפרי בבית מודרני או מטבח בצבע אדום עז בבית המעוצב בגוונים בהירים ושקטים. היום, עם פתיחתו של המטבח למרחב הכולל, אפשר לתחום את ההפרדה בין אזור המגורים למטבח באמצעות אריחי ריצוף או אי שיסמן את המעבר בין האזורים ואת הכניסה לאזור המטבח.
בכל מקרה, זכרו שסגנון מאסיבי ודומיננטי מדגיש את נוכחות המטבח ואילו קווים ישרים וניקיון עיצובי יוצרים מראה מאוורר, גוונים בהירים מאירים את החלל וכדאי לבחור סגנון גם לפי גודל המטבח. יש סגנונות שיחסמו את המרחב בעוד אחרים יפתחו אותו.

מיקס אנד מאץ’ במטבח אחד

לא תמיד חייבים לבחור סגנון אחיד למטבח ואפשר בהחלט לבחור מטבח אקלקטי יותר. למשל, ארונות במראה וינטאג’ מעץ מאסיבי עם פיתוחים וגילופים וזכוכית חלבית ואי שעשוי ממתכת כלשהי שמייצג מראה מודרני יותר ואפילו לשלב בין גוונים – ארונות מטבח עליונים כחולים לעומת ארונות תחתונים בגוון אחר. קומפוזיציה מעניינת בין תאי הארונות הניצבים בצורה מודולרית ובהבדלי גבהים באסימטריה מיוחדת לעומת האי המקבילי לארונות המטבח התחתונים.

גלוי או סמוי? זו השאלה!

אחת הבחירות העיצוביות המשמעותיות שקשורות לסגנון המטבח תלויה בחשיפה של תכולת המטבח. יש דיירים שאוהבים מטבחים במראה מינימליסטי נקי ובוחרים להסוות את מוצרי החשמל לרבות המקרר והתנור מאחורי דלתות ובתוך ארונות המטבח בעוד אחרים אוהבים פתיחות במטבח. תאים גלויים, מדפים מרחפים, מזווה שקוף.

סגנון המטבח הוא גם פונקציה של נוחות אישית והתאמה לצרכים הייחודיים של הדיירים. פנו לנגר אישי שיפתח ויעצב יחד עמכם את המטבח בסגנון המועדף עליכם.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button