השלב הבא לעיצוב סביבת המגורים – מדרגות מעץ מלא

המדרגות הן אלמנט פונקציונאלי ועיצובי בכל בית פרטי או דופלקס המקשרות בין המפלסים ובעלות נוכחות דומיננטית במרחב. חשוב מאוד להשקיע בתכנון אדריכלי מקדים לתכנון ועיצוב גרם מדרגות שיתמזג בהרמוניה בבית וגם יהיה בטיחותי ונוח לשימוש.
רבים היום משפצים את הבית ומחפשים לייחד ולהבליט את המדרגות בין אם בעיצוב חדשני שפורץ החוצה מתוך הקירות או דרך אלמנטים מיוחדים, צבעים ססגוניים וכמובן חומרים מעניינים. אין ספק שהעץ הוא מלך בזירת המדרגות הביתיות ויש לכך הרבה מאוד סיבות טובות.

העץ הנדיב
מדרגות מעץ מלא מייצגות את היופי הטבעי והטהור של העץ, מתכתבות עם המחוזות האירופאיים בטוויסט מודרני ומצטיינות באסתטיקה נקייה המוסיפה חן וקסם לכל בית ודירה.
העץ המלא הוא חומר טבעי ונושם, היפואלרגני ובריא לשימוש והינו בעל יתרונות רבים במיוחד בכל הנוגע למדרגות.
נתחיל מהיבט הפרקטי – העץ המלא הוא חומר עמיד לאורך זמן בפני אבק, מזיקים למיניהם ובפני טמפרטורות קיצוניות, מקור ועד חום והיופי של עץ מלא הוא שהוא קצת כמו יין ומשתבח עם השנים. אלמנט העמידות קריטי במיוחד במדרגות בהן נעשה שימוש יומיומי ולעיתים אינטנסיבי, כאשר מעלים או מורידים וגוררים פריטים כבדים וחשוב שהמדרגות יעמדו תחת העומס.
העץ המלא הוא חומר סופר חזק התורם ליציבות המדרגות ומתאים לחללים צרים ורחבים כאחד בתכנון נכון עם נגר מומלץ אפשר לייצר מדרגות עץ בהתאמה אישית מקסימלית.
בנוסף, הוא פשוט מאוד לתחזוקה ומשדרג את הנכס באופן משמעותי. העץ מביא עמו גם תחושת רוגע ושלווה ומשתלב עם כל עיצוב קיים ובעל מראה אלגנטי מרהיב.

ספירלה אלגנטית או קו ישר ונקי? זו השאלה!
בפרויקטים של נגרות בהתאמה אישית ניתן לראות עיצובים מרשימים ויוצאי דופן של מדרגות בעיצובים שונים במגוון ווריאציות מעץ מלא או בחיפוי עץ. בין אם מדרגות ספירלה לולייניות מתפתלות או מדרגות בקו ישר, עם מעקה אלומיניום עדכני או מעקה זכוכית שקוף המייצר אווריריות ואפקט מרחף. קיימת אפשרות לתכנן את המדרגות בהתאם למידות החלל ותנאי השטח וכן צורת העלייה או הירידה המבוקשות תוך שימת דגש על בטיחות הילדים ומניעת החלקה.

העץ מגיע במגוון סוגים ממייפל דרך אלון ועד אגוז ודובדבן וכל אחד מהעצים בעל טאץ’ ייחודי כאשר ניתן לבחור את סוג העץ וכן את העיבוד והמרקם, הגוונים ודקורציות כמו תבליטים או קישוטים שונים לעיטור המדרגות. אפשר לבחור מדרגות מעץ מלא בסגנון כפרי או מודרני, אורבני או קלאסי ויקטוריאני בניחוח עתיק בין אם בקו הסגנוני המשלים של הבית או להפך – לבחור עיצוב מיוחד שיודגש על הרקע של הסגנון השולט במרחב.

תחזוקת המדרגות פשוטה לביצועה וניתן לשמור על העץ גם עם שימון וחומרי איטום למיניהם ולהנציח את יופיו העל זמני, כך שהוא ייראה טוב למשך שנים ארוכות. פנו לנגרייה שתלווה אתכם בפרויקט צעד אחר צעד להשגת מדרגות עץ מלא מרשימות ואיכותיות.

לקריאה נוספת על נגרות בהתאמה אישית מוזמנים לקרוא כאן

מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם צוות נגריית רותם על נגרות בהזמנה אישית,

יחד נגשים לכם חלומות

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button