ארונות קיר מעוצבים – המדריך המלא

הארון הוא מלך האחסון של הבית וקשה לדמיין את המרחב בלעדיו. כל הבגדים, הנעלים, המשחקים מאוחסנים בארון המטלטלים שלנו תחת קורת גג אחת.
כיום אפשר ליהנות ממגוון ארונות בשלל סגנונות המתמזגים על החלל ומיישרים קו לפי הטון העיצובי של הבית. חשוב מאוד להשקיע בתכנון ובחירת ארון שיתאים לצרכים וישרת אתכם לאורך זמן הן מההיבט האסתטי והן מההיבט הפונקציונאלי.

קיימים שני סוגים מרכזיים של ארונות קיר:
ארונות הזזה וארונות עם דלת נפתחת אשר נבדלים זה מזה במנגנון הפתיחה של הארון. ארונות עם דלת נפתחת הינם ארונות בעלי דלת כנף הנפתחת כלפי חוץ בעוד בארונות הזזה – הדלת מחליקה פנימה על גבי מסילה ונחבאת בתוך הארון. לארונות הזזה יש יתרונות רבים ולכן הם מהווים בחירה מועדפת בקרב הדיירים בעת העכשווית כשמדובר על רהיטים בהתאמה אישית.

היתרון הבולט של ארון הזזה
טמון בכך שהיות והדלת מחליקה פנימה לגוף הארון היא אינה תופסת מקום כך שמתאפשר ניצול מקסימלי של השטח. הדלת מחליקה על מסילה שקטה, כך שהפתיחה והסגירה אינן מלוות ברעש וקל מאוד לנקות דלת הזזה ולשמור כך על ניקון הארון.

בבואכם לתכנן ארון חשוב למדוד היטב את השטח ולהחליט על איזה קיר למקם את הארון על מנת שלא תיווצר חסימה בחדר. כמו כן, התייחסו לקיומם של פתחים ונקודות חשמל, מרווח בין הארון לרהיטים אחרים על מנת לאפשר תנועה חופשית.

נגרות בהתאמה אישית
מאפשרת ליצור ארונות הזזה בגדלים שונים ובמגוון סגנונות משלל חומרים. העץ הוא חומר גלם אהוב בשל היותו חומר אוורירי, טבעי ונושם, ידידותי לסביבה, שמשתבח עם הזמן ומגיע בשלל מרקמים וצבעים לפי בחירה. ניתן לשלב אותו עם מסגרות אלומיניום וזכוכיות המייצרות מעין שקיפות ואפקט מרחף של הארון.
אפשר לבחור דגם בעל מראה עתיק עם חריצים בעץ, גילופים ותבליטים בניחוח פרובנס או מראה כפרי לייט או מראה מודרני לחלוטין. לשדרג גם במראת גוף גדולה שמייצרת עניין בחדר כולו ובכוחה ליצור תחושה של מרחב וגודל.

מעבר לחזות של הארון ואם הוא יהיה רצפתי או על גבי רגליים, יתפסו קיר שלם או רק את חלקו, כדאי להשקיע מחשבה ותכנון גם בחלק הפנימי של הארון. לפני שבוחרים מידות לארון כדאי לעבור על התכולה שבידיכם ולהחליט מה ייכנס פנימה ופריטים מאילו קטגוריות יש בידיכם. האם אתם זקוקים למדפים, קולבים, מגירות להלבשה תחתונה, תאים מיוחדים, מודולאריות שתאפשר לכם לשלוט כל פעם מחדש בחלק הפנימי. כדאי לחשוב גם על החלוקה בין המשתמשים השונים בארון: חלוקה בין בני זוג, ארון למשפחה שלמה כיצד יחולק, חלוקה של פריטים בשימוש יומיומי לעומת חלק עליון ייעודי לפריטים עונתיים או כאלה שאינם בשימוש יומיומי, מגירות לנעליים ועוד.

ארונות הזזה בנגרות מותאמת אישית יאפשרו לכם ליהנות מפתרון אחסון אטרקטיבי ואיכותי אצלכם בבית.

 

לקריאה נוספת על רהיטים בהתאמה אישית לחצו כאן

 

מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם צוות נגריית רותם על נגרות בהזמנה אישית,

יחד נגשים לכם חלומות

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button