ייצור רהיטים בהתאמה אישית

שידת מגרות בהתאמה אישית

ייצור רהיטים בהתאמה אישית

כמה פעמים חלמתם על רהיט שלא קיים בחנות? אובייקט פיסולי שייחד את הבית או יתרום לאווירה בסביבת המגורים? יענה בדרך אופטימלית על הצרכים בהתאם לתנאי השטח והחזון? ייצור רהיטים בהתאמה אישית הוא התהליך המושלם להגיע מסקיצה לרהיט שישרת אתכם בנאמנות לאורך זמן. מהם היתרונות ומהי הדרך מהפיכת רעיון לאלמנט מוחשי בחלל?

ייחודי בידי אומן 

קשה להתחרות עם היתרונות הרבים של רהיטי קאסטום מייד. בשנים האחרונות עם הנוכחות המאסיבית של פס הייצור המאפיין את עולם הרהיטים, הבתים הופכים דומים זה לזה והדיירים אינם מוצאים את טביעת החותם או הייחוד שהם היו רוצים למצוא בבית.

 רהיטים בהתאמה אישית מאפשרם לכל אחד לברוא עולם עיצובי משל עצמו ולבדל את הבית מבתים אחרים. אין גבול לדמיון ובין אם מדובר בשבירת צורניות, אסימטריה, עיצוב אומנותי – הכל אפשרי כאשר פונים לאיש המקצוע הנכון.

ברמה האסתטית, בייצור ייחודי אפשר ליצור רהיט שיחמיא לחלל בדרך הטובה ביותר על אחת כמה וכמה אם מדובר בחלל מאתגר מהבחינה ההנדסית: צר במיוחד, פינתי, צפוף, בעל שיפוע, פתחים. לרוב קשה מאוד לאתר רהיטים שיתמזגו בהרמוניה בחלל מאתגר מתוך קולקציות קיימות ועולה הצורך לייצר רהיט שלא קיים אחר כמוהו והוא יהיה הראשון מסוגו ויתאים במיוחד למבנה עבורו הוא יוצר מלכתחילה. ארון ייעודי לנישה ספציפית בחדר או מטבח שמותאם בדיוק לצרכי הבישול והאירוח של הדיירים ממיקום הארונות ועד גימור החזיתות, גודל השיש והגישה לכל אלמנט ופריט במטבח.

 

חדר ארונות בהתאמה אישית

ייצור ללא דאגות במקסימום תוצאות מרשימות

הייצור עצמו הוא חוויה מעניינת בה אתם שותפים מלאים לייצור הרהיטים אך בלי הדאגות שכרוכות בנושא. הנגר הפרטי הוא זה שמתכנן עמכם וברגע שיש מודל – הוא מסיר מכל כל דאגה ונמצא בקשר שוטף עם הספקים ואנשי המקצוע על מנת ליצור ספרייה, ארון או כל רהיט אחר בדרך הטובה ביותר.

כמו כן, נעשה בנגרות אישית שימוש בחומרים המשובחים ביותר בשוק, ייצור איכותי בסטנדרט הגבוה ביותר והתקנה מקצועית. נגר מקצועי מכיר היטב את תכונות העצים ויודע כיצד להעביר אותם תהליכים בין אם של עיקור העץ, צביעה, ניקוי, ליטוש, איטום וכל מה שהעץ זקוק לו על מנת להפוך לרהיט מרשים.

הבשורות הטובות הן שהיום אפשר ליצור רהיטים מהיצע מסחרר של חומרים וליהנות כך הן מאיכות גבוהה והן ממראה אסתטי במיוחד. שלל עצים המאופיינים במרקמים ודיטיילים מעניינים בצבעוניות משתנה בהתאם לצבע הבולט בחלל או לגוון המועדף. העבודה של הנגר מאפשרת לדיירים להתפנות לעניינים אחרים, במיוחד כאשר מדובר בפרויקטים מורכבים של שיפוץ במסגרתם הם טרודים בנושאים רבים וליהנות מהתוצאה הסופית בלי כל הטרחה שמסביב.

 

איך מתחילים?

מתקשרים אלינו לשיחת ייעוץ – צוות נגריית רותם ישמח לתת לכם מענה, לפתח עבורכם חלומות, לעצב ולייצר לכם את הרהיטים הטובים ביותר במינימום דאגות. ארונות לחדר שינה או חדרי רחצה, מטבחים מעוצבים.

התאמה אישית של ריהוט ייחודי עבורכם שטרם נראה כמוהו.

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button