מתי כדאי להזמין מטבח אצל נגר מטבחים פרטי

מתי כדאי להזמין מטבח אצל נגר מטבחים פרטי
המטבח הוא אחד החללים החשובים והמרכזיים בבית ובשנים האחרונות מתפתחת מגמה של פתיחת המטבח אל הסלון ויצירת חוויית בישול ואירוח משודרגת. כל דייר חושק במטבח מסוג אחר, כל אחד על פי צרכיו האישיים. אם רכשתם בית או החלטתם לשפץ, כדאי להשקיע מחשבה בתכנון ועיצוב מטבח כך שילווה אתכם בנאמנות ולאורך זמן. רבים מתלבטים האם לרכוש מטבח מחברת מטבחים או לפנות לנגר מטבחים פרטי אשר יעצב את מטבח החלומות? כדי לסייע לכם בגיבוש ההחלטה, הכנו מספר שיקולים חשובים שכדאי לבחון לעומק.

הייחוד קובע – התאמה מקסימלית לצרכים ומטבח שאין לאחרים
מטבח נגר פרטי הוא לפני הכל מטבח בשיטת קאסטום מייד שלא מבוסס על דגם קיים שעובר שינויים קוסמטיים אלא תכנון ייחודי עבורכם לפי תנאי השטח ואילוצי החלל. למשל, מטבח פינתי, קטן במיוחד, חלוקה לאזורי עבודה, עמוד תומך בלב המטבח. לא תמיד תמצאו דגם שעונה על הצרכים שלכם או על החזון העיצובי בעוד אצל נגר אפשר ליצור מטבח שלא היה קיים בעבר מהיסוד ועד הפרט האחרון. בדרך זו אתם נהנים משני יתרונות בולטים: מטבח מושלם לצרכים ומטבח שאין לאף אחד אחר, מקורי וייחודי בתכנון ובחזות שלו.
תכנון מטבח החלומות הוא כשלעצמו פרויקט מעניין של יצירה כאשר יש את הפרטנר הנכון כמו נגר פרטי מיומן ומעורר השראה. ניתן ליצור מטבח שלא חשבתם עליו מבחינת פתרונות אחסון, טקסטורות וגוונים וכן הטמעת פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות. חשוב שהמטבח יענה על הצרכים מהפנים כלפי חוץ, לרבות מדפים נשלפים, תאים מתקפלים וכל טכניקה עיצובית והנדסית שתואמת לדיירים. התכנון לוקח בחשבון את ההעדפות ואת סגנון החיים, אלה שאוהבים לבשל או אוכלים במטבח עצמו, נוטים לארח וכן התאמה לנגישות, גובה הדיירים, תכולת המזון ואפילו אבחון של סוגי מוצרי המזון הפופולאריים בבית, גודל מוצרי החשמל הקיימים או המועמדים לרכישה.

המודל האולטימטיבי – זה רק נראה יקר
נגר מטבחים פרטי לרוב ייתן לכם הצעת מחיר המבוססת על פרמטרים שונים של מטבח בהתאמה אישית ולא על דגם קיים שיש לו מחיר קבוע וידוע מראש בשינוי מחיר המותאמים לשדרוגים שונים. היות ולרוב נגר פרטי אינו עסק עם הוצאות רבות כמו מפעל, שיווק ופרסום, חנויות המחירים שהוא יכול להציע לכם על מטבח הם מחירים תחרותיים יותר. תוכלו ליהנות ממטבח אקסקלוסיבי בעלות אטרקטיבית.

ליווי אישי לכל אורך הדרך
הקשר האישי מאוד חשוב להצלחה בפרויקט של עיצוב מטבח. התאמת המטבח משלב הסימולציה דרך העבודה על החלקים השונים וההתקנה המקצועית בבית. כשפונים לנגר מטבחים פרטי מקבלים שירות מהנגר עצמו והתקשורת ישירה ורציפה ומבטיחה תיאום ציפיות מצוין, מגיבוש לוחות זמנים ועד הסטנדרטים המבוקשים. אפשר להתייעץ בכל עת ולפנות בכל שלב.

הזמינו מטבח אצל נגריית רותם ונגשים לכם חלום על מטבח מנצח לבית שלכם.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button