ארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה אישית

חדר רחצה בהתאמה אישית בסגנון מודרני

חדר הרחצה הוא ממלכת הפינוקים של הבית, המקום בו משילים את טרדות היום יום, מתמסרים לרוגע לריענון המראה ולאיזון בין גוף ונפש. מומלץ להשקיע בבחירת הסגנון המוביל של החלל, פלטת הגוונים שתלווה אותו, כלים סניטריים איכותיים שישרתו אתכם לאורך זמן וכמובן ארונות אמבטיה. אותם ארונות שאחראים על מראה מסודר ומאורגן יותר.

איך תבחרו ארון אמבט מנצח לחלל הנתון? לפניכם מספר עצות בדרך לבחירה העיצובית ולשדרוג החלל

 

הגודל קובע

באופן טבעי, יש להתייחס לגודל וממדי המרחב על מנת להחליט מה יהיה גודל הארון. לחדרי אמבטיה קטנים יתאימו ארונות קומפקטיים יותר מאשר בחדרי רחצה רחבי ידיים בהם אפשר בהחלט לשלב ארונות גדולים ודומיננטיים יותר.

במקרים מסוימים, אפשר גם לפצל את האחסון. למשל, שידה מרכזית בחדר מתחת למראה ועם כיור מונח ופתרונות אחסון דקורטיביים נוספים כמו ארון עומד או מידוף גלוי להשלמה. בצעו מדידות מדויקות של החלל תוך ציון אלמנטים שישפיעו על תהליך העיצוב כמו פתחים, ניקוז, המרחק בין הארון המיועד לאמבטיה, לאסלה וכדומה. בחרו מיקום של הארון שיאפשר לכם לפתוח בקלות את הדלתות ומספיק מרחב לתנועה חופשית.

 

שאלה של סגנון

המראה של ארונות אמבטיה הוא במקרים רבים פונקציה של העיצוב הכולל של החלל. למשל, לחדרי אמבטיה בגוונים בהירים ובקווים ישרים ונקיים יתאימו ארונות שגם הם לבנים או בהירים בקווים דומים להרמוניה בחלל בעוד לחדרי אמבטיה צבעוניים וססגוניים יותר יתאימו ארונות הממשיכים את הקו העיצובי. 

כמובן שאפשר גם ליצור ניגוד מעניין באמצעות בחירה בארון שבולט בצבע ובסגנון על רקע חלל הרחצה הבהיר או ארון אמבטיה עשיר בפיתוחים במראה אריסטורקרטי שיודגש על רקע חדר מודרני. לעיתים כדאי לבחור ארון אמבטיה מעץ שיכניס חמימות לחלל שנראה מעט קר ומנוכר.

 

עיצוב חדר רחצה בהתאמה אישית

סוד החומר

חדרי רחצה נוטים לבלאי גבוה בשל הרטיבות הגבוהה ולכן, חשוב לבחור מראש ארונות אמבטיה מעוצבים שיהיו עשויים מחומרי גלם איכותיים בעמידות גבוהה. עץ שעבר עיבוד ואיטום או התווספה לו שכבת ציפוי שמעניקה לו שכבת הגנה נוספת, כנ”ל לגבי הצבע של העץ וכדומה.

 

התאמה מלאה לצרכים

לכל אחד מאתנו סגנון חיים שונה וגם צרכים שונים כשמדובר בארונות אמבטיה. חשבו מה תהיה התכולה העתידית של הארון על מנת לתכנן ארון שיתאים לכם. למשל, מגירה לתרופות, מידוף פנימי למגבות וחלוקים, האם תרצו שני כיורים נפרדים בארון אמבטיה אחד. לפעמים כדאי לבחור מראש את הכיור ורק אחריו לתכנן את ארון האמבט כדי שהוא באמת יוכל לייצב את הכיור ולהחזיק אותו ויישאר לכם מספיק מקום שיש להצבה של כלי רחצה למיניהם. התייחסו גם לשילוב בין המראה לארון האמבטיה מבחינת גובה תליית המראה ביחס לארון והשילוב העיצובי ביניהם.

ארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה אישית יענו על מבוקשכם מכל הבחינות – פרקטית ואסתטית.

 

להתאמת ארונות אמבטיה מעוצבים צרו קשר עם צוות נגריית רותם (-:

 

 

התייעצו עם המומחים של נגריית רותם ועצבו מטבח מתקדם מהחלומות והכל בטאץ’ אחד!

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button