חברת מטבחים או נגר מטבחים פרטי

מטבח מודרני לבן

חברת מטבחים או נגר מטבחים פרטי?

מה ההבדל בין לקחת חברה גדולה לבין לקחת נגר פרטי/ אישי
חלמתם על מטבח כפרי כמו שראיתם בחופשה רומנטית בפרובנס ואולי פנטזתם בכלל על מטבח מודרני עם כל החידושים העכשוויים. החלטתם שעושים מעשה ומשפצים את הבית, מחליפים מטבח ועושים זאת הכי טוב שאפשר עד הפרט האחרון.
עכשיו השאלה הנשאלת היא למי פונים והאם בוחרים בחברה או בנגר פרטי? לכל בחירה השפעות על תהליך העבודה והתוצאה הסופית וחשוב לבחון היטב את השיקולים הרלבנטיים לגיבוש החלטה.

מקוריות היא סוד הקסם
מטבח אשר מזמינים מחברת מטבחים הוא לרוב מטבח שנלקח מקטלוג החברה ומבוסס על אחד הדגמים שהיא מציעה, בשינויים מסוימים.
דהיינו: רוב הסיכויים שאת אותו מטבח באדפטציה כזו או אחרת יש גם לאחרים בבית שלהם ואם אתם מחפשים לברוא דגם יש מאין, שלא יהיה לאף אחד אחר, כדי שיהיה לכם מטבח מרשים שמשקף בדיוק את מי שאתם, מתחבר לסגנון העיצובי השולט בסביבת המגורים ובעל מראה מקורי מרענן – נגר אישי יוכל לבצע עבורכם את העבודה הטובה ביותר.
הנגר ישמח לפתח יחד אתכם מטבח מהחלומות, בלעדי עבורכם. בין אם הנגיעה הייחודית באה לידי ביטוי בגוון, בקומפוזיציה, בפתרונות אחסון או בקווים. מטבחים בנגרות אישית יכולים להפתיע ולרגש כל אחד בצורה אחרת.

ההתאמה האישית קובעת
אין כמו יחס אישי בתהליך תכנון מטבחים. בסופו של דבר, מדובר במטבח שישרת אתכם לאורך זמן ולא בפריט שמחליפים כל מספר ימים אלא בחדר דומיננטי בבית. כל אחד תופס את המטבח בדרך אחרת: יש מי שאוהבים לבשל וזקוקים למשטח עבודה רחב ידיים ויש מי שמחפשים לארח במתחם ומעוניינים באי גדול ופינות ישיבה. יש דיירים שאוהבים שמוצרי החשמל גלויים לעין המתבוננת ואחרים מחפשים את ההפך – מטבח שישמור על מראה מינימליסטי ונקי ככל שאפשר עתיר בפתרונות אחסון סמויים.
נגר פרטי יוכל לגבש עמכם את המטבח בהתאם למידות ותנאי החלל אך גם לצרכים הייחודיים שלכם, לפי מספר הנפשות הפועלות וסגנון החיים, חומרי הגלם המועדפים, לוחות הזמנים והתקציב המוגדר.

עובדים ביחד בדרך למטבח החלומות
התהליך עצמו של תכנון ועיצוב המטבח הוא פרסונאלי ולא דומה כלל לסרט נע שמרגישים לעיתים בפגישות ייעוץ בחברות שעשויי להיות מעט מנוכר ומרוחק. במקרה של נגר פרטי הנבחר על ידכם אתם נמצאים באינטראקציה ישירה עם איש המקצוע שהוא הראש שעומד מאחורי המטבח ולא עם נציגים שמתווכים ביניכם ובין מי שמבצעים בפועל את ייצור המטבח. כמו כן, אפשר ליהנות מעבודת יד אומנותית שניתנת להשגה אך ורק בנגרות פרטית ושונה מתהליך ייצור של מפעל תעשייתי. הטאץ’ האישי מורגש בתהליך התכנון עצמו וכן בתוצר הסופי.

יש גם תמיד למי לפנות במידה וצץ רעיון לשנות או יש בקשה מיוחדת בתהליך העבודה עצמו והנגר מעורב לפרטי פרטים מהאפיון של המטבח ועד ההתקנה בפועל של המטבח בבית.

רוצים ליווי אישי וצמוד בתכנון ועיצוב המטבח?

מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם צוות נגריית רותם ויחד נגשים לכם חלום

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button