איך נגרות בהזמנה אישית יכולה לשדרג לכם את עיצוב הבית

איך נגרות בהזמנה אישית יכולה לשדרג לכם את עיצוב הבית

כל בית הוא עולם ומלואו וכל סביבת מגורים מאופיינת בתנאי שטח מסוימים מהמבנה ועד התכנון, זרימ בחלל. כמובן שגם לסגנון החיים של הדיירים שעתידים לחיות במקום השפעה על התכנון האדריכלי והעיצוב הפנימי.
יש דיירים שחולמים על בית כפרי סטייל פרובנס באווירה חמימה ומזמינה ואחרים על מרחב מודרני בשיק אורבני, יש כאלה שזקוקים לכמה שיותר פתרונות אחסון שימוקמו בהישג יד ואחרים מחפשים פתרונות אחסון סמויים שישמרו על מראה מינימליסטי ונקי ככל שניתן.
האתגר הגדול הוא להפוך את החזון למציאות ולמצוא כיצד לנצל את השטח בצורה חכמה ובדרך הטובה ביותר כאשר לא תמיד יש בנמצא רהיטים או פריטי עיצוב שמתאימים למידות הקיימות ויש לייצר באופן מיוחד ובהזמנה מראש פריטים אלה. כאן נכנסת לתמונה נגרות בהזמנה אישית, שתפקידה לתפור עבורכם את הפריטים הנכונים לאחר מדידה מדויקת  ולפי הקו הסגנוני הנחשק.

איך נגרות בהתאמה אישית תהפוך את סביבת המחיה לבית חלומי?



התאמה מלאה לצרכים
כאשר מאפיינים תכנון אדריכלי שמים דגש לפרטים הקטנים ביותר. למשל, נישות בקיר, בחירה במטבח רחב ידיים בקומפוזיציה שמנטרלת זוויות ושומרת על מרחב תנועה מקסימלי, צורך בארונות קיר גדולים שישרתו את הדיירים לאורך זמן. כל אלה הם פרטים חיוניים לאיכות החיים ולבית שיתפקד בצורה טובה יותר ולרוב קשה עד בלתי ניתן למצוא פתרונות קיימים בייצור המוני ונגר פרטי יוכל לתכנן על פי מידות והעיצוב המבוקש ארונות, מטבחים, שידות, מדפים וכל פריט אחר בהתאם לצרכים שעלו מהפרוגרמה ולפי בתכנון האדריכלי וכמובן להרכיב ולהתקין את האלמנטים השונים בבית עצמו. כדאי מאוד לחשוב תמיד אילו פינות אפשר לנצל לרכי אחסון, כיצד חיפויי עץ או פריטי נגרות ישדרגו את המרחב בהוספת טאץ’ חמים יותר, למשל, כקיר כוח להדגשת מסך הטלוויזיה או ספסלי עץ מתחת לפתחים גדולים

באיכות הגבוהה ביותר
במקום לחצוך או לקצר או לחפש אחר פריטים במידות לא סטנדרטיות שעשויים להתפרק כאשר מנסים לדחוס אותם בכוח לנישה קטנה, כדאי מראש לייצר פריטים בנגרות בהזמנה אישית שנבנו במיוחד בשבילכם, על פי הגודל המבוקש. בנגרות זו התהליך מתבצע תוך הקפדה על כל שלב מבחירת חומרי הגלם המשובחים ביותר דרך הרכבה ייחודית ועד ההתקנה עצמה, דגש על בחירת גוונים וגימור איכותי ועד הפרטים הקטנים ביותר, למשל, ידיות לארונות המטבח או ארון חדר השינה. אפשר לדעת מראש שמדובר במוצר שיחזיק מעמד לאורך זמן וישרת אתכם בדרך הטובה ביותר.

ייחודי ובלעדי לכם
נגרות בהזמנה אישית היא גם מתכון בטוח להפיכת הבית לסביבת מגורים בעלת מראה מקורי ויוצא דופן. הסיבה לכך פשוטה: אתם מכניסים לחלל פריטים שאין לאף אחד אחר, היות ומלכתחילה נוצרו במיוחד בשבילכם עם טביעת חותם אישית ובמידות ייעודיות. הזדמנות לייחד את הבית ברמה הפונקציונאליות והאסתטית.

 

מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם צוות נגריית רותם על נגרות בהזמנה אישית,

יחד נגשים לכם חלומות

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

יש לנו עוד מאמרים מעניינים..

Call Now Button